Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Σχολιασμός θεμάτων Μαθηματικών Προσανατολισμού από την ΕΜΕ

17-6-2020
Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία (ΕΜΕ) με σημερινή ανακοίνωσή της σχολιάζει τα θέματα των Μαθηματικών Προσανατολισμού Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ, παλαιού και νέου συστήματος, των ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 2020. 


Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ,  Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020
Μαθηματικά Προσανατολισμού (Νέο)

Θέμα Α
Θεωρία 
Θέμα Β
 Ελέγχονται βασικές γνώσεις της Ανάλυσης.
Θέμα Γ
Τα ερωτήματα καλύπτουν  μεγάλο μέρος της ύλης στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου,
με σωστή κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία.
Θέμα Δ
Απευθύνεται σε καλά προετοιμασμένους υποψήφιους.
Μεγαλύτερη δυσκολία παρουσιάζουν τα ερωτήματα Δ2 και Δ4.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
•    Καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης.
•    Αρκετά ερωτήματα έχουν αναφορά το σχολικό βιβλίο.
•    Η διατύπωση των θεμάτων διευκόλυνε τους μαθητές στην επεξεργασία.
•    Η διάρθρωση των θεμάτων και η ορθή κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία
      θα οδηγήσει πιθανότατα σε ομαλή κατανομή της βαθμολογίας όπως πρέπει φυσιολογικά να συμβαίνει.


Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ, Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020
Μαθηματικά Προσανατολισμού (Παλαιό)

Θέμα Α
Θεωρία 
Θέμα Β
 Ελέγχονται βασικές γνώσεις της Ανάλυσης.
Θέμα Γ
Τα ερωτήματα καλύπτουν  μεγάλο μέρος της ύλης στο πνεύμα του σχολικού βιβλίου,
με σωστή κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το ερώτημα Γ4.
Θέμα Δ
Απευθύνεται σε καλά προετοιμασμένους υποψήφιους στο πνεύμα όμως των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
•    Καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης.
•    Αρκετά ερωτήματα έχουν αναφορά το σχολικό βιβλίο.
•    Η διατύπωση των θεμάτων διευκόλυνε τους μαθητές στην επεξεργασία.
•    Η διάρθρωση των θεμάτων και η ορθή κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία
      θα οδηγήσει πιθανότατα σε ομαλή κατανομή της βαθμολογίας όπως πρέπει φυσιολογικά να συμβαίνει.


Δ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ,  Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020
Μαθηματικά Προσανατολισμού

ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ
•    Καλύπτεται το σύνολο σχεδόν της ύλης.
•    Αρκετά ερωτήματα έχουν αναφορά το σχολικό βιβλίο.
•    Η διατύπωση των θεμάτων διευκόλυνε τους μαθητές στην επεξεργασία.
•    Η διάρθρωση των θεμάτων και η ορθή κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία
      θα οδηγήσει πιθανότατα σε ομαλή κατανομή της βαθμολογίας όπως πρέπει φυσιολογικά να συμβαίνει.

Πηγή: ΕΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου