Η άλγεβρα, παρά το σηµαντικό αριθµό διδακτικών ωρών που αφιερώνονται
στο σχολείο για τη µελέτη της, παραµένει για τους περισσότερους από τους
µαθητές µια από τις δυσκολότερες περιοχές του Αναλυτικού Προγράµµατος των
Μαθηµατικών.
Στο ιδιαίτερα χρήσιμο και ενδιαφέρον άρθρο που ακολουθεί, των
Πανεπιστημιακών Χαράλαµπου Σακονίδη και Αχιλλέα ∆ραµαλίδη (Παιδαγωγικό Τµήµα ∆ηµοτικής
Εκπαίδευσης του ∆.Π.Θ), παρουσιάζονται στοιχεία για την επίδοση µαθητών ηλικίας
13-15 χρόνων σε θέµατα σχολικής άλγεβρας. Μερικά θέματα προβληματισμού και
διαλόγου όσων διδάσκουν άλγεβρα θα μπορούσε να είναι τα παρακάτω:
Πώς αντιλαµβάνονται οι µαθητές συγκεκριµένες πτυχές της
σχολικής άλγεβρας και ειδικότερα τις χρήσεις γραµµάτων στις διάφορες αλγεβρικές
παραστάσεις και ισότητες;
Ποιες είναι οι παρανοήσεις των μαθητών και πού οφείλονται;
Τι χρειάζεται να γνωρίζουν οι διδάσκοντες για να σχεδιάσουν
και να υλοποιήσουν κατάλληλα τη διδασκαλία των αντίστοιχων ενοτήτων του Αναλυτικού
Προγράµµατος των Μαθηµατικών;
Διαβάστε το άρθρο εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου