Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Αλλαγή στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ ζητά η ΕΕΦ.

Ανάγκη έναρξης διαλόγου για την επίλυση του προβλήματος.

31/8/2019

"Και τα φετινά αποτελέσματα  των εισαγωγικών διαγωνισμών απέδειξαν με τον πιο εμφατικό τρόπο τις στρεβλώσεις και τις αδυναμίες του συστήματος εισαγωγής. Σύστημα ξεπερασμένο, με εμφανή σημάδια κόπωσης, που οδηγεί σε θέματα εξεζητημένα και αλλοιώνουν την ουσία των μαθημάτων, ενώ πιεστικά οδηγεί τους μαθητές στη στείρα εκμάθηση τεχνικών επίλυσης και τίποτα άλλο".

Τα παραπάνω τονίζει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ) και ζητά από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως και την  υφυπουργό Σ. Ζαχαράκη “την άμεση έναρξη διαλόγου για την επίλυση ενός προβλήματος, που χρονίζει επικίνδυνα, καθώς αμήχανα κάθε τέλη Αυγούστου οι πάντες στεκόμαστε στην επώδυνη επανάληψη της ίδιας διαπίστωσης”.
Όσον αφορά τη Φυσική, η ΕΕΦ ζητά “την αναθεώρηση του τρόπου εξέτασής της, με εισαγωγή πειραματικών θεμάτων και αλλαγή της δομής της θεματολογίας, δίνοντας έμφαση στη Φυσική Επιστήμη κι όχι στις τεχνικές επίλυσης εξουθενωτικών προβλημάτων”.
Η ΕΕΦ  υπογραμμίζει πως “έχει ολοκληρωμένη και εκσυγχρονισμένη διδακτική πρόταση για τη Φυσική Επιστήμη, για όλο το εύρος της Μέσης Εκπαίδευσης και ευελπιστεί ότι σύντομα θα κληθεί να την καταθέσει στο υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο ενός ευρύ και αποδοτικού διαλόγου, που επείγει, πλέον, να ξεκινήσει”.

Η ΕΕΦ  επισημαίνει στο ανακοινωθέν:  
  • Είναι αδιανόητο να εισάγονται φοιτητές σε απαιτητικές σχολές, πανεπιστημιακές και πολυτεχνικές, με προγράμματα σπουδών τα οποία προϋποθέτουν στέρεο υπόβαθρο σε βασικές επιστήμες, όπως Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία κλπ και οι επιτυχόντες να έχουν παραδώσει, ουσιαστικά, λευκές κόλλες!
  • Μας προκαλεί εύλογες απορίες, πώς οι μαθητές αυτοί, που αδυνατούν να απαντήσουν επιτυχώς ακόμα και σε ένα απλό θεωρητικό θέμα, θα ανταποκριθούν σε μαθήματα προχωρημένου επιπέδου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
πηγή : ΕΕΦ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου