Είναι δυνατό να συνδυάσουμε θεωρητική εμβάθυνση και
«μεθοδολογία»;
Πρόκειται για μια εξαιρετική εργασία που παρουσιάστηκε στο 33ο Πανελλήνιο
Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη σε όσους εμπλέκονται
με τα Μαθηματικά Προσανατολισμού της Γ΄ Λυκείου.
Στο πρώτο μέρος αυτής της παρουσίασης αναλύονται οι αρνητικές επιδράσεις των πανελλαδικών εξετάσεων στη διδασκαλία και μάθηση της Ανάλυσης που διδάσκεται στην Γ΄ Λυκείου. Κύριο χαρακτηριστικό αυτών των επιδράσεων είναι η μετατροπή του μαθήματος σε «ασκησιολογία» και «μεθοδολογία» που έχουν ως επίκεντρο τα θέματα των εξετάσεων.
Στο δεύτερο μέρος διατυπώνεται
μια διδακτική πρόταση που έχει στόχο να συμβάλει στην εννοιολογική
κατανόηση και ταυτόχρονα να αναδείξει τις βασικές αποδεικτικές
τεχνικές που χρησιμοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο.
Συγγραφείς: Γιάννης Θωμαΐδης (Σχολικός
Σύμβουλος Μαθηματικών), Δημήτρης Μπαρούτης, Γιάννης Σαράφης,
Αλέξανδρος Συγκελάκης (Καθηγητές Μαθηματικών).
Πλήρης τίτλος εργασίας:
Η διδασκαλία της Ανάλυσης στην Γ΄ Λυκείου: Είναι δυνατό να
συνδυάσουμε θεωρητική εμβάθυνση και «μεθοδολογία»;
Μέρος 1ο : Μια ανάλυση του προβλήματος
Μέρος 2ο : Μια διδακτική πρόταση
πηγή: Ελληνική Μαθηματική Εταιρία – Πρακτικά Συνεδρίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου